tildadahlqvist

Not Dead!

Kategori: Allmänt

Nej,jag har inte gått o dött(än iaf XD)Bara inte haft någon blogglust lixom.
Kommer ta veckan lite snabbt
 
Måndag-Vet faktsikt inte vad jag gjorde XD
 
Tisdag-Vad jag gjorde vet....Hehe.....
 
Onsdag-Jag o Julia(juliaaelisaabet.blogg.se)tältade i vår trädgård XD.Lollo o Domino ville inte så dom la sig inne på vår soffa XD
 
Torsdag-Var ju med Julia,Domino o Lollo.Sen skulle dom hem så cyklade jag hem till pappa.Senare typ kl 6 kom Ida så följde hon med till stallet o fotade när jag red ut på Sleipner.Tror det blev nåra bra bilder!;)
 
Fredag-Vakna kl 12 o gick upp ur sängen typ kvart i 4  o duschade.Sen åkte vi till mamma o hämtade några saker.Sen kom alla hit.Dom var här från typ  kl 6 till kl halv 2 typ tror jag.
 
Nu-Ligger jag i sängen XD
 
Ni ska få se bilder från Torsdags när Ida mejlat över dom

Kommentarer


Kommentera inlägget här: